فهرست مطالب

مقدمه

همونطور که میدونید در حال حاظر در تمام دنیا تکنولوژی حرف اول رو میزنه و همواره انسان ها همیشه در جستجوی جدید ترین و قوی ترین ها بودند و هستن . تکنولوژی ها روز به روز پیشرفته تر میشن و دستگاه های جدیدی جای دستگاه های قدیمی رو پر میکنن .

اگر یک نیم نگاهی به گذشته بندازیم میبینیم که تلفن های همراه (موبایل) از گذشته تا به الان چه پیشرفتی داشته و درحال حاظر تلفنی که در دست شماست از هزاران قابلیت برخوردار هستش که این رو به وضوح میشه دید و فهمید که تکنولوژی چقدر پیشرفت داشته .

حالا در رابطه با کار ما هم همینطور بوده در قدیم دستگاه های بسیاری وجود داشتند که در امر فلزیابی کمک میکردند . رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی شرکت ها دستگاه های جدیدی تولید کردند و حتی شرکت های جدیدی به این عرصه اومدن ، و همونطور که در بالا گفتم همیشه انسان ها دنبال جدید ترین و قوی ترین دستگاه ها بودن .

در تماس هایی که به من زده میشه بیش از 80% افراد در صحبت هاشون این مسئله رو عنوان می کنند که می خوان یک دستگاه به روز و قوی داشته باشند . از این رو امروز تصمیم گرفتم فعلا یک مطلب در مورد بهترین دستگاه فلزیاب تصویری واستون آماده کنم  .

بهترین و قوی ترین دستگاه گنجیاب تصویری

در حال حاظر که من این مطلب رو مینویسم خیلی از شرکت ها وجود دارند که دستگاه های نقطه زن تصویری تولید می کنند . همیشه از قدیم تا به امروز هم بهترین دستگاه ها از شرکت های آلمانی بوده به علت اینکه شرکت قطعه سازی (سنسور) استفان مایر (STEFAN MAYER) در آلمان قرار دارد .

در این بین و با توجه به مطالب بالا یک شرکت از چندین شرکت فعال در آلمان قوی تر عمل کرده و دستگاه های پیشرفته تری روانه بازار کرده که میشه گفت با قدرت کاری این شرکت در حال حاظر هیچ شرکتی به گرد پای این مجموعه هم نرسیده .

شرکت نکست استار واقع در برلین آلمان یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های تولید سوپر سنسور برای امر فلزیابی ، گنجیابی و طلایابی هستش که تا کنون چندین سال در این امر فعالیت می کنه . این شرکت در قدم اول دستگاهی به نام پیرلس را روانه بازار کرد که در زمان خود کودتایی در دستگاه های فلزیاب ایجاد کرد . همونطور که گفتم این شرکت با تیمی که داشت فوق العاده پرقدرت در این زمینه ظاهر شد و تا به امروز همچنان به تاخت در این مسیر ایفای نقش می کنه  .

در حال حاظر این شرکت شش محصول رو با نام خانواده وگا روانه بازار کرده که برای هر سلیقه ای مناسب و کارآمد هستش . 

قیمت اسکنر های وگا

در جدول پایین نام و قیمت محصولات شرکت نکست استار خانواده وگا درج شده . اگر دوست داشتید بیشتر در مورد هر دستگاه بدونید فقط کافیه روی اسم اون دستگاه کلیک کنید که به صفحه ی اون دستگاه هدایت بشید .

لیست قیمت به روز شده در تاریخ 8 اردیبهشت 1402

قیمت دستگاه های تصویری وگا

نام دستگاهقیمت به تومان
وگا اس ای (Vega SE) تماس بگیرید​
وگا دی اس (Vega DS) تماس بگیرید​
وگا جی اس (Vega GS) تماس بگیرید​
وگا ان ایکس (Vega NX) تماس بگیرید​
وگا جی اس پرو (Vega GS Pro) تماس بگیرید​
وگا ان ایکس پرو (Vega NX Pro) تماس بگیرید​

برای اطلاع از آخرین قیمت حتما با شماره من تماس بگیرید 09197799429

نظرات برخی از خریداران

طاهر . م
طاهر . مخریدار وگا جی اس پرو
بیشتر بخوانید
من عمرمو توی این کار گذاشتم ، خیلی دستگاه دیدم و کار کردم . چندین بار خودم بهترین دستگاه ها رو خریدم ، تا اینکه آخرین بار از شما اسکنر وگا جی اس پرو رو گرفتم . توی عمرم همچین دستگاه دقیقی ندیدم . جالب اینجاست با اینکه اسکنر مگنومتر هستش ولی سرعت خیلی بالایی داره توی سنس کردن سرعتش با نقطه زن لوپی ها برابری میکنه . واقعا ممنونم بخاطر این معرفی از شما
محسن . ک
محسن . کخریدار وگا اس ای
بیشتر بخوانید
سلام . مهندس دستت درد نکنه با این دستگاهی که دادی . با این قیمت فکر نمیکردم همچین دستگاه حرفه ای بتونم بخرم . توی منطقه ما رو دست این دستگاه نیست . چند تا مشتری واست میفرستم ، خدایی توی فروشنده های فلزیاب رو دستت ندیدم . خدا خیرت بده هم خوب راهنماییم کردی هم دستگاه خوب دادی بهم هم کمکم کردی که یاد بگیرم . تا عمر دارم دعات میکنم
برکت .ع
برکت .عخریدار وگا ان ایکس
بیشتر بخوانید
اینقدر توی اینترنت و شبکه های مجازی فروشنده دستگاه های ایرانی زیاد شده که چندین بار سرمون کلاه رفت . می رفتیم دستگاه میگرفتیم با هزار تبلیغات میومدیم توی منطقه میدیدم هیچ عملی انجام نمیشه ، تماس میگرفتیم با شرکتاشون یا الکی سر میدوندن یا جواب سربالا میدادن موقع پس دادن هم دعوا بود . شرمنده خلاصه اوایل فکر میکردم شما هم از اون دسته هستین میدونم خیلی اذیتتون کردم قبل از خرید ولی خدایی خدا خیرت بده با حوصله جواب دادی و منو علمی و درست راهنمایی کردی . بعد از اینکه دستگاهم گرفتم هر روز مزاحمت شدم و شما منو پشتیبانی کردی تا اینکه خدا خواست و ( ادامه متن قابل نمایش نیست )
قبلی
بعدی
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن